poniedziałek, 25 czerwca 2012

Piwnice!

W PP są piwnice!
Klikamy na to zielone pod domkiem:

Widzimy.

Klikamy na ,,+''

Ja mam 7 szafirów i dlatego 93, a piwnica kosztuje 100 szafirów.
Jak ktoś ma 0 szafirów to tam będzie pisać ,,100 szafir"
,,100 szafir" ja w tym błędu nie popełniłam tylko Plinga!
Z tego co widzę można będzie nazywać piwnice, tak jak psa np. Pimpek, no ale pomieszczenia nie nazwiemy Pimpek, tylko np. Komisariat :P, albo po prostu jadalnia, kuchnia, łazienka, albo..... (trąbka)
pokój dla dziecka!
To tyle, jak coś to dam znać. Zobaczę czy venomize ma już taki pokoik.
Pisała Ania, czyli Ula, czyli Ula12396.




EDIT: Nie da się oglądać od innych piwnic! (Jak ktoś nie odblokował to jak mam zobaczyć?!)
Piwnicy się nie kupuje, tylko się dostaje jak się ma 100 szafirów! Szafiry zostają!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz