czwartek, 5 lipca 2012

O Danixo

Danixo to bardzo wulgarny typ człowieka. Powiedział, że Anita ma na ,,ch" wymianę tylko on to napisał przez ,,h" i to jest błąd ortograficzny, ale mniejsza z tym.
Postanowiłam dać mu należytą karę. Najpierw ten typ przysłał mi taką garderobę za 6 szafirów i się spytał czy się zapoznamy (lol ;'D). Potem zajarzyłam, że to ten Danixo. On się spytał czy się wymienimy za tablicę (chodziło o stelaż malarski, ale napisał ,,tablicę"). Ja sobie wybrałam dziewczynkę z marchewką, a on mi przysłał dziewczynkę-marchewkę ;P Powiedziałam, że to nie to. I przysłał mi tą prawdziwą dziewczynkę. Ja mu przysłałam tablicę, normalną bez kolorów tą za złote  monety. I on mi zaczął pisać wulgarne wierszyki. Mówił, że jestem złodziejką itp. itd. Na tablicy napisał:
,,Uwaga oszuści
-lubiepp-
Ula1239 (kredy mu zabrakło żeby dopisać 6 ;P)
To dz***i"
Hejo! Jestem w liczbie pojedynczej! A nie w mnogiej!
I jeszcze mnie zgłosił moderatorowi! Tak naprawdę to moderator ma go gdzieś!
To tyle. Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz